Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, August 19, 2007

Kayangan - Ajai dan Tunku Mimi


Lagu dan Mp3 Kayangan dari Ajai dan Tunku Mimi wahida. Lagu direquest oleh Pink_lady. Baru berkesempatan upload lagu ni,sebab banyak keja yang perlu diselesaikan.

Kayangan Soundtrack Lyric:
Title: Kayangan
Artist: Ajai feat. Tunku Mimi Wahida

Bukan aku tak cinta padamu,
Bukan aku tak sayang padamu,
Tapi harus ku berdiam diri,
Kerna itu yang terbaik.

Telah ku tunjuk kepadamu, ( tunjukanlah woo… wo.. )
Telah ku katakan pada hatiku, ( katakan padaku )
Tapi tak pernah ku nyatakanya, ( nyatakan hasratmu )
Kepadamu sejujurnya. ( yang dikau cinta padaku )

CHORUS
Bukan niat untuk mengecewakan mu kasih,
Tapi kau tahu,
Cinta sukar bersama,
Kerana diriku,
Tidak dapat lafazkan kata-kata cinta.

Kita hanya bertentang mata,
Hati pun mula bicara cinta,
Cintamu dan cintaku,
Tak ada hujungnya,
Tuhan saja yang akan akhirkan cerita.

Akhirkan cerita cinta, ( cinta kita )
Cerita cinta kayangan, ( cinta dikayangan )
Ikut saja kata hati, ( kau dihati )
Mungkin cinta kan bersemi, ( oh bidadari )
Antara engkau (dan aku).

Bukan aku tak cinta padamu, ( ku cinta padamu )
Bukan aku tak sayang padamu, ( ku sayang padamu )
Ikut saja kata hati,
Mungkin cinta kan bersemi,
Antara engkau dan aku.

Cinta kayangan kita
Cinta kau dan aku

Kayangan Akustic

Kayangan Rock Version

0 comments: